IndeksIndeks  Start  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share

Kossjen Shagul Empty
 

 Kossjen Shagul

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Kossjen Shagul
Liczba postów : 28
Join date : 23/04/2017
avatar
Przybysz
PisanieTemat: Kossjen Shagul   Kossjen Shagul EmptySro Kwi 26, 2017 5:09 pm



Godność: Kossjen Araziel Shagul (przybrane nazwisko Arc).
Płeć: mężczyzna
Wiek: 25.500 lat | wygląda na 24 lata
Grupa:  Draconis | Półbóg  
Rasa: Draconis Czerwony z domieszką czarnego.
Klasa:  Skrytobójca | Paladyn
Ranga: Cesarz Asgaroth (Spadkobierca tronu Asgaroth)
Tytuł: Nieustraszony Władca, Ognisty Smok
Hierarchia: ród Cesarski
Pochodzenie: Asgaroth
Przydomek: Araziel - Krwawy Książę
Orientacja: Heteroseksualna
Rodzina: Ojca nie pamięta za dobrze, Volante - mama [żyje], Sophie - młodsza siostra, Azazel von Draelis - przybrany brat
Wygląd

Kossjen swoim wyglądem potrafi zwrócić uwagę, jednakże nie był to dla niego powód do radości Posiada śnieżnobiałe włosy oraz głęboko fioletowe oczy. Charakterystycznym elementem jest jego tatuaż na ramieniu, który jest zrobiony przez ród czerwonych draconisów. Jego uroda jest bardzo młodzieńcza, niektórzy nawet mylą go z dzieckiem. Głos ma bardzo poważny podczas rozmów. Sylwetkę ma również bardzo dobrze wyrzeźbioną i idealnie pasującą do bieżących kanonów piękności, dlatego dziewczyny obdarzają go specyficznymi spojrzeniami. Nie wygląda jedynie na silnego, ale to są pozory bo tak naprawdę nie brakuje mu krzepy i zwinności. Mierzy 185 cm wzrostu. Jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny, Kossjen preferuje skórzane ubrania, ale nie pogardzi tkaninami i luźnymi szatami, które często noszą w Asgaroth. Poza tym posiada czarne, skórzane buty i płaszcz, ale też ma brązowe kolory w zapasie. Nie zwraca uwagi mimo wszystko na kolorystykę, ale czarny sprawia, że miejscami czuje się lepiej niż zwykle.

Atrybuty

Siła: 15 (+2)
Wytrzymałość: 9 (+3)
Magia: 6  
Zwinność: 15 (+3)

Umiejętności

Umiejętności bojowe:
♠ mistrzowska walka sztyletami (lub dwoma mieczami)
♠ niewykrywalność, siła, wytrzymałość, zwinność
♠ szybkie przemyślanie kolejnych ruchów

Umiejętności skrytobójcy:
♠  znikanie przed i w czasie walki
♠ atakowanie z zaskoczenia
♠ walka sztyletami, bądź dwoma mieczami


Zaklęcia/Moce



Czynne:

Furia Błękitnego Smoka - potężne zaklęcie wywołuje furię pradawnych smoków, sprowadzając olbrzymie słupy energii z niebios i porażając wszystkich pechowców, którzy znajdują się w ich zasięgu. Wyższe poziomy zwiększają zadawane obrażenia.

Oddech Smoka -  Moc wytwarza się wtedy gdy podczas medytacji, jest załadowany poprzez chakry które zostały odblokowane, wytwarza silny podmuch i uderza z ogromną siłą natężenia w stronę przeciwników lub przeciwnika.

Panowanie nad żywiołem Wody (potrafi zamienić czasami wodę w lód) - Potrafi wykonać każde zaklęcie, w którym występuje woda (zazwyczaj tworzy zaklęcia z lodu ale jedynie deszcz krystaliczny.

Krystalizacja - Tworzy barierę jedynie podczas krytycznych ataków czy mniej krytycznych czyli z zaskoczenia. Podczas Krystalizacji może też zniknąć przez stworzenie kryształu, a sama jego postać znika w innym miejscu poprzez ucieczkę.

Bierne:

Święta Krew - Leczenie błękitną Krwią. Uleczyć osobę ranną może poprzez kilka sposobów:
I.  Spuszczenie krwi przez żyłę do kielicha.
II. Ugryzienie osobnika.
III. Podobnie co do I sposobu, tylko wtedy nasmaruje swoją krwią miejsce skaleczone.

Zmaterializowanie Wody - Wyczuwalność wody na ziemi zależy jedynie od pogody. Przez tę bierne zaklęcie, wykorzystuje do walki lub do ucieczki. Jeśli miałby użyć zaklęcia to jedynie Furia Błękitnego Smoka, a jak do ucieczki to krystalizacja, która tworzy kryształ na jego miejscu, a on znika.



Magiczne przedmioty


Sygnet Asgaroth - pierścień który wywołuje artefakt czyli dwa czerwone sztylety, które używa na co dzień, podczas walki.

Krwawe Sztylety - Dany sztylet wywołuje krwistą aurę, która otacza ostrze i wydziela truciznę. Czasami broń świeci się, kiedy jest niebezpieczeństwo to daje znak jasnoczerwonej poświaty na nich.

Profesje


- Skrytobójstwo
- Jeździectwo
- Dyplomacja
- Kartografia
- Łowiectwo
- Medycyna


Wierzchowiec

Mithrandir - Najwierniejszy Płonący koń z Asgaroth, który należał kiedyś do jego ojca Ares Arc i pokolenia. Wierzchowiec został najwierniejszym towarzyszem Kossjena nie z byle powodu, gdyż jego pan jest zaginionym potomkiem Shagul. Przybrany ojciec przed śmiercią podarował mu na zgodę z synem.

Ekwipunek


- Sygnet Ojca
- Krwawe Sztylety
- Torba z Alchemią i narzędzia.

Posiadłość

Przyszedł na świat w posiadłości Arc w Azeroth, tam jednak został nawet po śmierci swojej matki. Nie przyznaje się wciąż do ojca i jego nazwiska.

Charakter


Kossjen z charakteru jest złożony. Najbardziej jego cnotliwymi cechami są wierność i lojalność. Jest zakochanym w mieczu, pełnym poczucia humoru erudytą. Jest kulturalny w przysposobieniu. Można nazwać go skrytym, swoje cierpienia z reguły przeżywa samotnie, nie oczekuje od nikogo pomocy i nikomu się nie zwierza ze swoich trosk, jednak raczej zależy to od sytuacji. Nigdy nie narzekał na swój los, choć przeżył załamanie po śmierci ojca. Wtedy zdecydowanie osłabł psychicznie. Bywa czasami impulsywny. Koss został nieco ustabilizowany dopiero po wszystkich latach, kiedy poznał Azazela za młodu. Wychowali się razem. Są nadal jak bracia. Ma w sobie jednak pewną nieśmiałość, która sprawia, że często rozważa nad tym co jest dobre, a co złe i ma zbyt wiele wyrzutów sumienia z dawnych lat. Nienawidzi fałszywych, kłamliwych i dwulicowych osób. Zazwyczaj jest tajemniczym w różnych sytuacjach, ale kobietom zawsze poświęci nieco czasu i uwagi. Kossjen czasami ukrywa uczucia, ale okazuje jedynie opiekuńczość dla osób bliskich mu jak rodzinie, przyjaciołom (np Azazel) i przyszłej wybrance serca jeśli by taka była w jego życiu.

Historia

Wszystko zaczęło się nieopodal zamku w Asgaroth gdzie przyszedł na świat potomek z rodziny rodu Shagul. Nikt nie podejrzewał że to będzie syn któremu nadali imię Kossjen Shagul, który miał po śmierci własnego biologicznego ojca zostać nowym Królem. Czas mijał gdy Kossjen został porwany z dziedzińca przez dwóch nieznanych oprawców, miał być zabity ponieważ chcieli żeby ich ród zgasł jednakże nie udało im się tego dokonać. Wyruszył zbawiciel o imieniu Astaros Arc który odbił młodzieńca i zaopiekował się nim jak własnym synem, wtedy poznał przez przypadek Azazela. Dorastali razem jak bracia, ćwiczyli sztuki walki. Koss nie pamiętał tak naprawdę kim jest gdyż jego mistrz zarazem też opiekun uznał, że to jeszcze nie czas żeby wyznać całą prawdę o jego życiorysie. Koss nigdy nie potrafił zrozumieć swojego mistrza jego podejścia. Zawsze dziękował za to, że uratował mu życie przed groźnymi bandytami draconisami mający zabijać na zlecenie tych którzy są niewygodni tylko po to żeby dojść do władzy. Pragnął stać się taki jak on czyli Generałem Armii dlatego ciężko trenował przy swoim opiekunie. Zajmowało go noce i dnie. Po pewnym czasie przy spacerze gdy chciał zrelaksować się spotkał przepiękna dziewczynę. Nie wymienili żadnych słów ponieważ tylko przechodziła po drugiej stronie jeziora i zniknęła od tak z jego oczu. Po chwili jak wrócił do swojej osady nie potrafił o niczym innym myśleć jak ją odnaleźć i poznać jej imię. Miał jednak priorytety żeby stać się silnym i zwinnym jak inni, chce bronić tych których kocha najbardziej. Poznał później siostrę z rodziny Arc, jednakże zdawał sobie sprawę, że atmosfera jest trochę cięższa niż myślał. Po pewnym czasie stał się młodzieńcem próbował powiedzieć swojemu mistrzowi, że jest gotowy żeby wyruszyć we własną podróż żeby odzyskać swoje wspomnienia i znaleźć co dla niego jest ważne. Tak właśnie zaczynał podróżować po krainie Asgaroth, mając nadzieję, że kiedyś wróci i odwiedzi swojego mistrza oraz tych którzy go wychowali. Gdy następca tronu wydoroślał na przystojnego mężczyznę został odnaleziony przez gwardzistów, którzy ciągle szukali potomka Shagul. Pewnego dnia odnaleźli jego na drodze rozpoznając po symbolu cesarskim i wtedy go zwinęli z towarzyszką do Zamku.
Powrót do góry Go down
 
Kossjen Shagul
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Strefa Gracza (100%) :: Kartoteka :: Męskie-
Skocz do: