Wstęp:
Statystyka postaci ma za zadanie ułatwić pracę Mistrzom Gry czyli jest to nieodłączny system mechaniki gry. Ma to na celu uniknięcie potencjalnych błędów MG. W walkach od teraz jakość pisanych postów jest równie ważna co dana wartość statystyczna. Nie oznacza to że twoja postać nie może wygrać walki. Ktoś kto jest Silny nie może być równie zwinny a z kolei ktoś kto jest zwinny nie może być tak samo silny. Oznacza to że postać z większą zwinnością może zadawać mniejszy DPS (obrażenia) ale za to częściej unikać ciosów, a z kolei osoba z większą siłą może zadawać większy DPS.
Statystyka startowa:- Spoiler:
Dziecko: HP:250/100PM
Dorosły: HP:500/250MP
Bogowie: HP: 750/450MP
Pradawni:Hp: 700/ 350MP
- Spoiler:
Każdy dorosły ma do rozdania 45 pkt umiejętności, (nastolatkowie mają do rozdania 35pkt?), natomiast dzieci 25 pkt. Rozdajemy je według własnego uznania.
Legenda:- Spoiler:
- HP- Życie - gdy spadnie do 10 tracimy przytomność, gdy nasza postać ma 0 punktów umiera.
- PM- Mana - nie mam pojęcia jak opisać gdyż piszę po pijaku, ale wiadomo raczej o co chodzi.
PS (Siła) - Określa siłę naszej postaci. Im większa siła tym większe obrażenia będziemy zadawać pojedynczym ciosem. 1 punkt siły podnosi bazowe obrażenia każdej broni o 5. Oczywiście spore znaczenie ma też w co trafimy.
PW (Wytrzymałość) - Określa wytrzymałość naszej postaci. Nie tylko fizyczną ale i psychiczną, odporność na choroby, trucizny i tym podobne. 1 punkt obrony redukuje obrażenia od każdej broni o 5, każdego zaklęcia o 10. Zmniejsza prawdopodobieństwo choroby oraz obrażenia od trucizny, ilość redukowanych obrażeń jest losowa.
PM (Magia) - Określa naszą siłę magiczną. Pozwala na rzucanie silniejszych zaklęć oraz wzmacnianie tych które już potrafimy. 1 punkt magii dodaje 5 many do maksymalnej ilości. (Jeżeli początkowo mamy 100 many. czyli posiadając 1 pkt magii mamy jej maksymalnie 0. Gdy mamy 2 punkty magii wówczas many posiadamy maksymalnie 105).
PZ (Zwinność) - Zdolność naszej postaci do uników oraz do celności w przypadku ofensywy. Redukuje szanse na unik w przypadku ofensywy oraz odwrotnie gdy jesteśmy w defensywie.
Zdobywanie Doświadczenia:Punkty doświadczenia otrzymujemy za wykonywanie misji, otrzymujemy daną jego ilość i rozdzielamy je według własnego uznania. Ogólnie ilość jest zależna od MG, nawet jeśli misę otrzymamy od NPC. Możemy jednak otrzymać więcej doświadczenia, ale jest to zależne od przebiegu misji oraz uznania MG.
Punkty życia/ Punkty Many- Regeneracja:HP jak i PM odnawiają się co jeden post, w losowej ilości gdy uczestniczymy w evencie lub mini evencie. Po walce z innym graczem lub jakąś bestią 50 hp co 3 posty i 10 many co 1 post. W trakcie misji tylko za pomocą magii leczącej, bandaży oraz ewentualnych mikstur leczących. Po zakończeniu misji hp wraca do normy, jednak obrażenia takie jak złamania czy głębsze rany mają swój skutek w postaci zmniejszenia niektórych statystyk. Część takich ran zagoi się po jakimś czasie lecz inne mogą mieć swój skutek już na stałe.
Są zaklęcia leczące rany, ale nie istnieje zaklęcie które przywróci nam kończynę czy nastawi złamaną rękę. Choć z tym 2 możemy uporać się idąc do znachora (lekarza).
Statystyki Rasowe Niebianie - +3 siła, +2 magia, +3 zwinność
a) Anioł Śmierci - + 4 siła, +4 wytrzymałość
Mistyczni - +2 siła, +2 wytrzymałość +4 magia
Elfy - +5 zwinność. +1 wytrzymałość, +2 magia
Mroczne Elfy - +3 zwinność, +3 siła, +2 wytrzymałość
Terrarianie - +4 zwinność. +2 magia, +2 wytrzymałość
Zmienni - staty pojawią się niedługo (Malcalen)
Lojaliści - +2 siła, +1 zwinność, +2 magia, +3 wytrzymałość
Wampiry - +2 siła, +4 wytrzymałość, +2 zwinność
Draconis
a)Czarny - +4 siła, +3 wytrzymałość, +1 zwinność
b)Czerwony - +6 siła, +2 wytrzymałość
c)Zielony - +4 zwinność, + 2 wytrzymałość, +2 siła,
d)Złoty - +2 siła, +1 wytrzymałość, +5 magia
e)Niebieski - +2 siła, +3 zwinność, +3 wytrzymałość
f)Biały - +1 siła, +1 wytrzymałość, +6 zwinność
g)Krwawy - +6 wytrzymałość, +2 siła
h)Fioletowy - +5 zwinność. +2 siła, +1 wytrzymałość
Istoty Morskie - +4 zwinność, + 3 magia, + 1 wytrzymałość
Demony - +3 siła, +3 wytrzymałość, +2 magia
Dremory - Dremory +3 siła, + 3 magia, +2 wytrzymałość (rasa niedostępna)
Piekielni - +3 siła, +4 wytrzymałość, +1 magia
Nieumarli - zależy jaka pod-rasa (duch, szkielet, itp.) - staty pojawią się
Potępieni - +3 siła, +3 wytrzymałość, +2 zwinność.
a) Anioł Ciemności - +2 siła, +2 obrona, +2 zwinność, +2 magia
b) Anioł Upadły - +4 siła, +3 magia, +2 wytrzymałość
Tyrian - +5 magia, +3 zwinność, +2 siła
Żywiołaki: Mentor Żywiołaków: +8 magia
a)
Wody: +6 magia, +5 zwinność, +1 wytrzymałość
b)
Ziemi: +6 magia, +6 wytrzymałość
c)
Powietrza: +6 magia, +5 zwinność, +1 siła
d)
Ognia: +6 magia, +4 siła, +2 zwinność