IndeksIndeks  Start  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share

Statystyki Empty
 

 Statystyki

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Kossjen Shagul
Liczba postów : 28
Join date : 23/04/2017
avatar
Przybysz
PisanieTemat: Statystyki   Statystyki EmptyPią Maj 26, 2017 12:11 am

Wstęp:



    Statystyka postaci ma za zadanie ułatwić pracę Mistrzom Gry czyli jest to nieodłączny system mechaniki gry. Ma to na celu uniknięcie potencjalnych błędów MG. W walkach od teraz jakość pisanych postów jest równie ważna co dana wartość statystyczna. Nie oznacza to że twoja postać nie może wygrać walki. Ktoś kto jest Silny nie może być równie zwinny a z kolei ktoś kto jest zwinny nie może być tak samo silny. Oznacza to że postać z większą zwinnością może zadawać mniejszy DPS (obrażenia) ale za to częściej unikać ciosów, a z kolei osoba z większą siłą może zadawać większy DPS.





Statystyka startowa:


Spoiler:
Spoiler:



Legenda:


Spoiler:


PS (Siła) - Określa siłę naszej postaci. Im większa siła tym większe obrażenia będziemy zadawać pojedynczym ciosem. 1 punkt siły podnosi bazowe obrażenia każdej broni o 5. Oczywiście spore znaczenie ma też w co trafimy.

PW (Wytrzymałość) - Określa wytrzymałość naszej postaci. Nie tylko fizyczną ale i psychiczną, odporność na choroby, trucizny i tym podobne. 1 punkt obrony redukuje obrażenia od każdej broni o 5, każdego zaklęcia o 10. Zmniejsza prawdopodobieństwo choroby oraz obrażenia od trucizny, ilość redukowanych obrażeń jest losowa.

PM (Magia) - Określa naszą siłę magiczną. Pozwala na rzucanie silniejszych zaklęć oraz wzmacnianie tych które już potrafimy. 1 punkt magii dodaje 5 many do maksymalnej ilości. (Jeżeli początkowo mamy 100 many. czyli posiadając 1 pkt magii mamy jej maksymalnie 0. Gdy mamy 2 punkty magii wówczas many posiadamy maksymalnie 105).

PZ (Zwinność) - Zdolność naszej postaci do uników oraz do celności w przypadku ofensywy. Redukuje szanse na unik w przypadku ofensywy oraz odwrotnie gdy jesteśmy w defensywie.  


Zdobywanie Doświadczenia:

Punkty doświadczenia otrzymujemy za wykonywanie misji, otrzymujemy daną jego ilość i rozdzielamy je według własnego uznania. Ogólnie ilość jest zależna od MG, nawet jeśli misę otrzymamy od NPC. Możemy jednak otrzymać więcej doświadczenia, ale jest to zależne od przebiegu misji oraz uznania MG.

Punkty życia/ Punkty Many- Regeneracja:


HP jak i PM odnawiają się co jeden post, w losowej ilości gdy uczestniczymy w evencie lub mini evencie. Po walce z innym graczem lub jakąś bestią 50 hp co 3 posty i 10 many co 1 post. W trakcie misji tylko za pomocą magii leczącej, bandaży oraz ewentualnych mikstur leczących. Po zakończeniu misji hp wraca do normy, jednak obrażenia takie jak złamania czy głębsze rany mają swój skutek w postaci zmniejszenia niektórych statystyk. Część takich ran zagoi się po jakimś czasie lecz inne mogą mieć swój skutek już na stałe.
Są zaklęcia leczące rany, ale nie istnieje zaklęcie które przywróci nam kończynę czy nastawi złamaną rękę. Choć z tym 2 możemy uporać się idąc do znachora (lekarza).


Statystyki Rasowe

Niebianie - +3 siła, +2 magia, +3 zwinność (pozostali niebianie)
a) Anioł Śmierci - + 4 siła, +4 wytrzymałość

Mistyczni - +2 siła, +2 wytrzymałość +4 magia

Elfy - +5 zwinność. +1 wytrzymałość, +2 magia

Mroczne Elfy - +3 zwinność, +3 siła, +2 wytrzymałość

Terrarianie - +4 zwinność. +2 magia, +2 wytrzymałość

Tyrian - +5 magia, +1 zwinność, +2 siła

Zmienni - (zmieniają się w zwierzaki) zależne od zwierzęcia w które postać ma się zmieniać, zgłaszać się do Malcalena.

Wilkołaki - + 5 siła, +2 zwinność, +1 wytrzymałość

Lojaliści - +2 siła, +1 zwinność, +2 magia, +3 wytrzymałość

Szkarłatni - +2 siła, +4 wytrzymałość, +2 zwinność

Draconis
a)Czarny - +4 siła, +3 wytrzymałość, +1 zwinność
b)Czerwony - +6 siła, +2 wytrzymałość
c)Zielony - +4 zwinność, + 2 wytrzymałość, +2 siła,  
d)Złoty - +2 siła, +1 wytrzymałość, +5 magia
e)Niebieski - +2 siła, +3 zwinność, +3 wytrzymałość
f)Biały - +1 siła, +1 wytrzymałość, +6 zwinność
g)Krwawy - +6 wytrzymałość, +2 siła
h)Fioletowy - +5 zwinność. +2 siła, +1 wytrzymałość

Istoty Morskie - +4 zwinność, + 3 magia, + 1 wytrzymałość

Demony - +3 siła, +3 wytrzymałość, +2 magia

Dremory -  +3 siła, + 3 magia, +2 wytrzymałość

Piekielni - +3 siła, +4 wytrzymałość, +1 magia

Nieumarli - zależy jaka pod-rasa (duch, szkielet, itp.) Zgłaszać się do Malcalena

Upadli Niebianie (czyt. Potępieni): +3 siła, +3 wytrzymałość, +2 zwinność
a) Anioł Ciemności - +2 siła, +2 obrona, +2 zwinność, +2 magia
b) Anioł Upadły - +4 siła, +3 magia, +2 wytrzymałość
c) Amerian: +3 siła, +2 wytrzymałość, +3 magia
d) Anioł Chaosu - +5 siła, +3 wytrzymałość


Arunnath (czyt. krasnoludy):  +4 siła, +4 wytrzymałość

Amberianie:
a) Gobliny - +7 zwinność, +1 siła
b) Trolle - +5 siła, +3 wytrzymałość
c) Orkowie - +4 siła, +3 wytrzymałość +1 zwinność

Żywiołaki:

Mentor Żywiołaków: +8 magia
a) Wody: +6 magia, +5 zwinność, +1 wytrzymałość
b) Ziemi: +6 magia, +6 wytrzymałość
c) Powietrza: +6 magia, +5 zwinność, +1 siła
d) Ognia: +6 magia, +4 siła, +2 zwinność


autor: Malcalen
Powrót do góry Go down
 
Statystyki
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Statystyki

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Przedsionek :: Kompendium :: Mechanizm-
Skocz do: