Diamenty:
♣ Czarny - Może dać 2 efekty, albo będzie leczył albo zatruwał, to zależne jest od znaku runicznego [30 many]
♣ Biały - Runa może świecić lub wchłaniać energię (słabego poziomu ochrona przed magią) [20 many]
♣ Różowy - Tworzy iluzję lub hipnotyzuje na czas 3 tur (nie można zahipnotyzowanemu kazać popełnić samobójstwa ani go atakować gdy jest zahipnotyzowany). [70 many]
Rubiny:
♣ Ciemnoczerwony - Zwiększa daną statystykę o 2 pkt na czas 3 postów. Jaką zależy od znaku. [50 many]
♣ Fioletowoczerwony - Czyni cię nieśmiertelnym na czas 3 postów. (działa 2 razy i niszczeje) [150 many]
♣ Niebieskoczerwony - Wskrzesza (działa 3 razy po czym niszczeje) [200 many]
Szafiry:
♣ Czerwony - Powoduje osłabienie wszystkich statystyk przeciwnika o 3 na 4 posty [170 many]
♣ Niebieskie - Tarcza obronna wokół użytkownika na czas 10 postów (można użyć raz) [100 many]
♣ Zielone - Wykrywają niebezpieczeństwo na 3 posty przed pojawieniem się go [60 many]
♣ Żółte - 2 razy można zneutralizować działanie innych run [80 many]